Efter branden i Polarbageriet i Älvsbyn tar nu Polarbröd ett nytt steg för att möta konsumenterna. Man lanserar Polarbutiken – en webbshop.
Man vill stärka sitt varumärke och skapa en möjlighet att fysiskt möta kunden.
Den här butiken är bäst i (Jysk)världen på att nå ut till företagare.
E-handelsföretaget Jollyroom har öppnat fysisk butik i Stockholm. ”En chans att komma närmare kunden”.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.
Med det nya konceptet vill man möta den allt större efterfrågan på e-dagligvaror med leverans.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Skansenbutiken presenterar en ny samtida kollektion tillverkad av textilier och spillbitar från verksamhetens förråd.
Etableringen en del av en bredare ambition att kunna erbjuda mer tillgänglig vård, både digitalt och fysiskt.