I dag öppnar Arkivet en ny butik i Göteborg. I samband med detta tar den digitala satsningen en ny riktning.
Modekedjan lanserar sitt första bytesbutiks-initiativ någonsin. Man gör det med shop-in-shops på ett flertal orter.
Bättre kundupplevelse, effektivare drift och ökad säkerhet är målet.
Digitala inslag, nya avdelningar och världspremiär för en ny variant av tag själv-lager. Ikea har uppdaterat varuhuset.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Konceptet är väletablerat i Europa och enligt Lidl ett effektivt sätt att nyttja mindre ytor.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Glitter etablerar två nya butiker. ”Vi ser det som ett naturligt steg framåt i vår tillväxtresa”.
Konceptet öppnar ytterligare en butik Sverige. ”För oss handlar koreansk skönhet om mer än bara produkter”.