Livestreams och pop ups i nya The Lobby

Livestreams och pop ups i nya The Lobby

 
AMF Fastigheter och Bambuser lanserar The Lobby Live, en studio för live video shopping med popup-ytor.
Last mile den nya marknadsplatsen

Last mile den nya marknadsplatsen

 
Gränserna mellan butiker, marknadsplatser och fulfillment suddas ut. Det är inte längre självklart vem som gör vad, vem som säljer.
Köpcentrumkedja öppnar marknadsplats

Köpcentrumkedja öppnar marknadsplats

 
Nu digitaliseras köpcentrumen via en digital marknadsplats för butikerna.
Curbside pickup – en vinnande strategi

Curbside pickup – en vinnande strategi

 
Vinnande strategi. Studier visar att konsumenterna vill se en fortsatt satsning på curbside pickup även på andra sidan pandemin.
Närmare kunderna med fysisk butik

Närmare kunderna med fysisk butik

 
E-handelsföretaget Jollyroom har öppnat fysisk butik i Stockholm. ”En chans att komma närmare kunden”.
Bikester närmare kunden med nytt nätverk

Bikester närmare kunden med nytt nätverk

 
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Dags att skapa den nya butiksupplevelsen

Dags att skapa den nya butiksupplevelsen

 
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Omnikanal i nya flexibla hyresavtal

Omnikanal i nya flexibla hyresavtal

 
Fastighetsbolaget har en ny strategi för sina hyresavtal med kortare avtalstider. Man anpassar dem även för att även passa butikens nya roll.
”Vi lär mycket av varandra i butiken”

”Vi lär mycket av varandra i butiken”

 
Varumärket har öppnat en butik i hjärtat av Moskva. Satsningen är ett nytt forum för dialog mellan konsument och varumärke.
Här är Nikes nya digitala butikskoncept

Här är Nikes nya digitala butikskoncept

 
Nike sätter den lokala communityn, dess idrottare och ny teknik i fokus i sitt senaste butikskoncept. Man vill förmedla stadens energi och aktiviteter.