Sociala medier präglar svenskarnas shopping. TikTok är den plattform som ökar snabbast enligt en ny studie.
Att smidigt skapa en fygital upplevelse är en utmaning för många. QR-koden kan vara ett effektivt verktyg.
AI i allmänhet och ChatGPT i synnerhet är stora snackisar. Den digitala kundkontakten utvecklas snabbt – här är 15 intressanta trender just nu.
En ny plattform matchar e-handlare med passande kreatörer och registrerar hur enskilda samarbeten presterar i realtid.
Ett nytt samarbete ska – med verktyg och kompetens – bistå mindre företag att nå yngre generationer via TikTok.
Generation Z kommer använda sig av sociala medier för att hitta julklappar i år. Här är kanalerna man använder, enligt ny studie.
Kedjan underlättar för alla som vill skapa innehåll kring dess verksamhet och produkter. Det är en del av företagets offensiva strategi för sociala kanaler.
Svenska konsumenter shoppar med mobilen i högsta hugg. Här är upplevelserna man vill att handeln prioriterar, enligt en färsk studie.
Ny data visar att en överväldigande majoritet av konsumenterna kommer göra inköp via sociala medier i år.
En färsk studie visar att ett nytt socialt och streamat shoppingbeteende har växt fram under pandemin.