Ny teknik baserad på AI ska säkra att Ikeas medarbetare matchas med rätt utmaningar.
Sportföretaget Puma ska göra sin e-handelsupplevelse mer effektiv, smidig och personaliserad.
Lyko vägleder med AI. Grundaren benämner det som den största förändringen hittills.
Lågpriskedjan tar hjälp av AI för att automatisera och optimera beställningar av frukt och grönt.
Butiksroboten vinner mark inom detaljhandeln. Den nya generationen har utvecklats till att bli snabbare och dessutom få en vänligare framtoning.
Med fyndjagande konsumenter och skenande kostnader för nyfärvärv är lönsam lojalitet hetare än någonsin. Här är tre vägar framåt för detaljhandeln.
Paypal lanserar och utvärderar nya AI-drivna funktioner som ska utveckla betalupplevelsen. Här är nyheterna som rullas ut.
Kedjan vässar kundupplevelsen med dynamisk merchandising och digitala AI-medarbetare i butiken.
Det friktionsfria konceptet registrerar varorna med automatik – även lösvikt. Här är nyheterna i den senaste butiken.
Morgondagens vinnare arbetar i realtid – med Real Time retail. Det framgår i en ny rapport som lyfter fram tre avgörande faktorer.