Esprit utvecklar kundupplevelsen med AI

Esprit utvecklar kundupplevelsen med AI

 
Esprit erbjuder en uppkopplad, intelligent och personaliserad upplevelse.
Detta innehåller Tmalls flaggskepp 2.0

Detta innehåller Tmalls flaggskepp 2.0

 
Volymen på Tmall ska fördubblas på tre år. Ett av verktygen är en ny uppdaterad flaggskeppsbutik med personalisering och ett antal AI-baserade tjänster.
Live Video Shopping hos NA-KD och Monki

Live Video Shopping hos NA-KD och Monki

 
Tekniken möjliggör för e-handlare att förflytta ”live video shopping” från sociala medier till egna plattformar. För NA-KD är det premiär – Monki har redan testat kanalen i Kina.
Framtidsbutik öppnar i köpcentrum

Framtidsbutik öppnar i köpcentrum

 
En framtidsbutik har öppnat i köpcentrumet. Här ska såväl teknik som innehåll uppdateras löpande för att skapa varierade kundupplevelser – och insikter.
Här är Apples nyrenoverade flaggskepp

Här är Apples nyrenoverade flaggskepp

 
Apple har nyöppnat sitt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Varumärkets glaskub välkomnar besökaren till en av stadens största turistattraktioner. Se bilderna här!
Hållbart virtuellt mode på Instagram

Hållbart virtuellt mode på Instagram

 
Kollektionen är framtagen för Instagram och syftet är att skapa uppmärksamhet kring varumärket – men också att bidra till ett mer hållbart sätt att handla.
Se NK:s nya storsatsning på sport

Se NK:s nya storsatsning på sport

 
Nu öppnar Nordiska Kompaniet sin nya sportdestination. Sex nya avdelningar har samlats på ett och samma våningsplan. Se bilderna här!
Se Pumas nya flaggskepp i bilder

Se Pumas nya flaggskepp i bilder

 
Sportvarumärket Puma satsar på personalisering, digitala upplevelser och interaktiva speglar i sitt nya flaggskepp. Se bilderna från butiken här!
Träna med idolerna på plats i butiken

Träna med idolerna på plats i butiken

 
Med sitt nya flaggskepp vill varumärket stänga av kundens autopilot för shopping. Med hjälp av ny digital teknik bjuder man in till träningspass i butiken tillsammans med sportikoner i världsklass.
Dyson öppnar sin första Blow Dry Bar

Dyson öppnar sin första Blow Dry Bar

 
Nu öppnar Dysons första Blow Dry Bar i Sverige. Man erbjuder styling med sin teknologi. Här ska kunderna kunna uppleva produkterna – och betala för det.