Visual merchandising

Modekedjan inreder med industriavfall
Nu öppnar kedjan sin tredje flaggskeppsbutik. I ett samarbete med en designstudio har man skapat ett butikskoncept baserat på upcycling.

Fokus på mat i Mujis största flaggskepp
RETAIL. Muji öppnade nyligen en butik i Stockholm. Nu har man invigt sitt nya – hittills största – flaggskepp där man valt att fokusera på mat och trä.

Se vilka klappar som trendar just nu
En ny tjänst har lanserats där man kan se vad andra söker på för tillfället. Detta med inriktning på shopping.

Här är butiken ett iskallt äventyr
Butiken utan varor erbjuder stora upplevelser. Väl inne promenerar kunden genom glaciären där ljud av is som spricker hörs. Det är 12 grader kallt.

Nya upplevelser i framtidens supermarket
Tyngre erbjudanden via samarbeten. Den nya tidens kundupplevelser testas nu i ett pilotprojekt.

Adidas nya fygitala flaggskepp
Fygitalt koncept. Adidas nya flaggskepp är varumärkets mest digitala satsning i en fysisk butik.

”Detta är vad dagens kunder vill ha”
Kedjan har skapat ett nytt butikskoncept efter kundernas förväntningar på den nya tidens retail.

Kuraterade upplevelser i The Park
Förutom nytt sortiment och uppdaterad butiksdesign hittar kunden nu även ett kuraterat utval.

Less is more i Harvey Nichols nya koncept
Ytan har laverats samtidigt om sortimentet har utökats mer än någonsin. Se bilderna!

Här är Electrolux nya konceptbutik
Nu lanserar Electrolux Home ett nytt butikskoncept där man vill bjuda besökarna på en ny upplevelse kring matlagning, smak och gemenskap.