Löpning vid magisk vägg i nytt flaggskepp

Löpning vid magisk vägg i nytt flaggskepp

 
Varumärket vill revolutionerna löpning. Nu har man öppnat ett nyskapande flaggskepp med dold analysteknik och en magisk vägg.
Kedja lyfter fram mångfald i butikerna

Kedja lyfter fram mångfald i butikerna

 
Kedjan vill hjälpa sina kunder att hitta produkter från företag som drivs av minoritetsgrupper.
Lyfter fram medarbetare i livestream

Lyfter fram medarbetare i livestream

 
Kedjan vill erbjuda en digital butiksupplevelse där kunderna kan möta kunniga medarbetare i en ny kanal.
Enklare shopping i The Icon Store

Enklare shopping i The Icon Store

 
Varumärket visar bara ett begränsat och kuraterat sortiment. Nytt butikskoncept gör shoppingen enklare och minskar kedjans kostnader.
Kicks kombinerar shopping och livemusik

Kicks kombinerar shopping och livemusik

 
Under våren lanserade Kicks sin satsning på Live video Shopping. Nu vill man ta formatet till nästa nivå och adderar livemusik.
Se The Body Shops nya aktivistkoncept

Se The Body Shops nya aktivistkoncept

 
Läs mer om tankarna bakom konceptet – och se bilderna från butiken.
Gents öppnar virtuell Black Weekend-butik

Gents öppnar virtuell Black Weekend-butik

 
Gents ansluter sig till de företag som nu testar försäljning via en virtuell 360°-butik.
Ugg breddar varumärket i nytt flaggskepp

Ugg breddar varumärket i nytt flaggskepp

 
Ett sortiment präglat av varumärkets DNA. Ugg planerar nu att lansera konceptet globalt.
Hållbarhet i virtuellt GreenHouse

Hållbarhet i virtuellt GreenHouse

 
Zalandos satsning presenteras i en virtuell miljö där varumärken, influerare och produkter mixas.
Julshoppa digitalt i ny virtuell butik

Julshoppa digitalt i ny virtuell butik

 
I takt med att e-handeln ökar har även behovet av differentierade digitala upplevelser blivit större.