RH öppnar en ny destinationsbutik med restaurang, designstudio och en europeiskt inspirerad takpark. En fysisk satsning där inredning möter upplevelse.
Parfym.se markerar 20 år med en strategisk butiksöppning. VD Jonas Häggqvist berättar hur fysisk närvaro ska fördjupa relationen och stärka varumärket.
Parfym.se lanserar nytt butikskoncept med fokus på doft, guidning och kundupplevelse. En strategisk satsning för att stärka varumärket bortom e-handeln. Se bilderna!
Höganäs Kakel formar framtidens kundupplevelse i butik. Man gör det med en kombination av fysisk produkt och digital signage.
Kedjan Urban Outfitters lanserar ett nytt koncept. Det bygger på att det krävs mer än bara produkter för att lyckas nå den nya konsumenten.
Walmart har öppnat en helt ny butik fylld med kunddrivna lösningar. Läs mer om hur världens största kedja tänker om framtidens fysiska handel.
Staden en inspirationskälla i Søstrene Grenes största butik hittills. Se bilderna från konceptet.
Varuhuskedjan Printemps har öppnat ett nytt spektakulärt flaggskepp. Konceptet är skräddarsytt för en ny era av upplevelsedriven retail.
Den 13 mars slår Power upp dörrarna till sitt nyrenoverade varuhus i Lund. Man benämner konceptet som framtidens varuhus.
Med ett nytt butikskoncept lyfts den klassiska matmarknaden in i framtiden. Det sker med människor, produkter och gemenskap.