Visual merchandising

Löpning vid magisk vägg i nytt flaggskepp
Varumärket vill revolutionerna löpning. Nu har man öppnat ett nyskapande flaggskepp med dold analysteknik och en magisk vägg.

Kedja lyfter fram mångfald i butikerna
Produktutveckling Internationellt Visual Merchandising Giant Food Stores #hyllkanter #hyllkantsetiketter #minoritetsgrupper
Kedjan vill hjälpa sina kunder att hitta produkter från företag som drivs av minoritetsgrupper.

Lyfter fram medarbetare i livestream
Kedjan vill erbjuda en digital butiksupplevelse där kunderna kan möta kunniga medarbetare i en ny kanal.

Enklare shopping i The Icon Store
Varumärket visar bara ett begränsat och kuraterat sortiment. Nytt butikskoncept gör shoppingen enklare och minskar kedjans kostnader.

Kicks kombinerar shopping och livemusik
Under våren lanserade Kicks sin satsning på Live video Shopping. Nu vill man ta formatet till nästa nivå och adderar livemusik.

Se The Body Shops nya aktivistkoncept
Läs mer om tankarna bakom konceptet – och se bilderna från butiken.

Gents öppnar virtuell Black Weekend-butik
Gents ansluter sig till de företag som nu testar försäljning via en virtuell 360°-butik.

Ugg breddar varumärket i nytt flaggskepp
Ett sortiment präglat av varumärkets DNA. Ugg planerar nu att lansera konceptet globalt.

Hållbarhet i virtuellt GreenHouse
Zalandos satsning presenteras i en virtuell miljö där varumärken, influerare och produkter mixas.

Julshoppa digitalt i ny virtuell butik
I takt med att e-handeln ökar har även behovet av differentierade digitala upplevelser blivit större.