MediaMarktSaturn konverterar försäljningsytor. Med Space-as-a-service förvandlar man ytor i butikerna till nya upplevelser.
Nu har & Other Stories öppnat sitt nya butikskoncept. Kika in i en värld av kreativitet och självuttryck.
Skovarumärket Skechers har öppnat sin första butik med en nydesignad aktivitetsinriktad upplevelse.
Varumärkets signaturfärg kombineras med hantverk. Resultatet är en effektfull fasadkaramell signerad Tiffany & Co.
Christina Aguilera fanns bland gästerna när H&M:s flaggskepp invigdes. I en av butikens nyheter förvandlas kunden till sin egen stilstjärna.
Kompetens och hantverk har satts i fokus i varumärket Etons tolkning av en lyxig butiksupplevelse.
NordicFeel öppnar sin första fysiska butik. Från och med nu är detta varumärkets hjärta. Så här skapades den.
Varumärkets prisade flaggskepp i New York var nyskapande. Nu fortsätter man utvecklingen av upplevelsen i ytterligare ett nyöppnat flaggskepp.
Uggs pop up sattes samman i samarbete med Post Malone – som även bjöd på en intim spelning. Se bilderna från butiken!
Varuhuset har skapat julkänsla deluxe inför de kommande helgerna. Man gör det under parollen ”ju mer desto bättre!”. Se bilderna här.