Dashl flyttar in hos Åhléns. Målet är att positionera sig som den självklara skönhetsdestinationen.
Douglas har fått en bra start på året, såväl fysiskt som digitalt. Nu planerar man att öppna 200 nya butiker.
Svenskarna handlar mer läkemedel online än andra – och är mest intresserade av låga priser. Detta enligt en undersökning.
Caia Cosmetics öppnar sin första fysiska närvaro någonsin. Etableringen blir synlig på långt avstånd.
Lyko öppnar sitt största flaggskepp hittills med visionen att ta ut svängarna rejält.
Tillsammans har man fler än fem miljoner klubbmedlemmar. Nu ska respektive kunderbjudande utvecklas vidare.
Butikskonceptet vill erbjuda en levande och ständigt föränderlig retailupplevelse. Nu presenteras höstens tillkommande varumärken och event.
Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.
Med en rebellisk attityd och passion för mångfald driver det kvinnoledda företaget förändring inom skönhetsvärlden.
Kicks har slutat retuschera allt egenproducerat bild- och filmmaterial. Man vill motverka orealistiska och osunda skönhetsideal.