RH öppnar en ny destinationsbutik med restaurang, designstudio och en europeiskt inspirerad takpark. En fysisk satsning där inredning möter upplevelse.
Parfym.se markerar 20 år med en strategisk butiksöppning. VD Jonas Häggqvist berättar hur fysisk närvaro ska fördjupa relationen och stärka varumärket.
Parfym.se lanserar nytt butikskoncept med fokus på doft, guidning och kundupplevelse. En strategisk satsning för att stärka varumärket bortom e-handeln. Se bilderna!
Preem lanserar en vägstation som skiljer sig rejält från det traditionella formatet. Ett nytt koncept tar form, med ambitionen att förändra hur vi tänker kring service längs vägen.
New Balance har öppnat sin första butik i Sverige. Etableringen är en del av varumärkets expansion på den europeiska marknaden.
Uniqlo lanserar ett nytt koncept som ska fungera som omni-hubb. Detta är en tydligt trend som sträcker sig över kategorigränser.
Kedjan Urban Outfitters lanserar ett nytt koncept. Det bygger på att det krävs mer än bara produkter för att lyckas nå den nya konsumenten.
Driver i nuläget fyra butiker och ett flertal sociala företag och mötesplatser.
Skechers öppnar sin första butik i Europa med fokus på sportprodukter. Läs mer om butikens koncept och inriktning.
Walmart har öppnat en helt ny butik fylld med kunddrivna lösningar. Läs mer om hur världens största kedja tänker om framtidens fysiska handel.