Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
Den spektakulära pop up-satsningen innefattar events, butiker och food & beverage.
Ett nytt samarbete i köpcentrumen ska förena den fysiska och digitala världen. Ambitionen är att tillgängliggöra e-sporten för en bredare publik.
Butikskonceptet vill erbjuda en levande och ständigt föränderlig retailupplevelse. Nu presenteras höstens tillkommande varumärken och event.
Med en ny festival vill köpcentrumet bidra till att befästa staden som den främsta musikdestinationen i Sverige.
Den klassiska blå boxen blir en kanal av många i varumärkets strategi. Framtidens retail handlar för Ikea om såväl nya mötesplatser som upplevelser.
Volvo skapar en kreativ hubb för varumärket. Destinationen öppnar sina dörrar med ambitionen att inspirera, underhålla, utmana och utbilda.
För fjärde året i rad bjuder köpcentrumet in till gratis filmvisning. Under tio dagar visas film i en pop-up-biograf.
Showfields öppnade under 2019 en upplevelse där utbudet och teman ständigt varieras. Nu lanserar ”Världens mest intressanta butik” ett nytt koncept.