Efter tio år gör Build-A-Bear Workshop comeback i Sverige. Nya verkstäder öppnas nu i två köpcentrum.
Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
Det klassiska leksaksvarumärket Toys”R”Us ska lanseras på bred front igen. Här inleds satsningen.
Med sina tematiserade upplevelser har företaget lyckats locka hela familjer. Inom kort öppnar man två nya butiker, varav en är ett flaggskepp.
Toys"R"Us ska öppna ett nytt flaggskepp. Det nya flaggskeppet blir cirka 2 000 kvadratmeter stort och sträcker sig över två våningsplan.
Öppnar butik då man är övertygad om att kunna erbjuda det som krävs – en stark köpupplevelse.
Erbjuder kunderna exklusiva produkter och innovativa upplevelser på plats i butikerna.
Lego har öppnat ett nytt flaggskepp i det allt allt hetare distriktet. Det digitala och modulära upplevelsekoncept ska nu appliceras i hundratals butiker.
Nu har varumärket fått en ny ägare som tror på den fysiska butiken. Nya etableringar sägs vara på gång.