Håll koll på omvärlden. Som medlem på Handelstrender får du en handplockad och snabb koll på internationella nyheter.
Søstrene Grene fortsätter växa. Denna gång med en ny butik där fokus ligger på sinnesbaserad upplevelse och inspirerande miljö.
Ett nytt pop up-format testas nu. Med fokus på upplevelse, inspiration och direktkontakt med resenären vill man förnya flygplatsshoppingen.
Modevarumärket öppnar nytt flaggskepp med fokus på lokal design, streetkultur och kreativa samarbeten. Läs mer om hur konceptet knyts till platsen.
Lager 157 öppnar sin största butik hittills i Sverige. Flaggskeppet blir ett testlabb för framtida etableringar.
RH öppnar en ny destinationsbutik med restaurang, designstudio och en europeiskt inspirerad takpark. En fysisk satsning där inredning möter upplevelse.
Nelly öppnar ny butik. Flaggskeppet blir en fysisk förlängning av e-handeln – med fokus på upplevelse och närvaro.
Parfym.se markerar 20 år med en strategisk butiksöppning. VD Jonas Häggqvist berättar hur fysisk närvaro ska fördjupa relationen och stärka varumärket.
Parfym.se lanserar nytt butikskoncept med fokus på doft, guidning och kundupplevelse. En strategisk satsning för att stärka varumärket bortom e-handeln. Se bilderna!
New Balance har öppnat sin första butik i Sverige. Etableringen är en del av varumärkets expansion på den europeiska marknaden.