Nytt flaggskepp för storsatsande Saddler

Nytt flaggskepp för storsatsande Saddler

 
Saddler lanserar en ny flaggskeppsbutik online, tar ett grepp om varumärket och siktar på att bli Europas ledande varumärke inom läderaccessoarer.
Starbucks renodlar butik för mobilen

Starbucks renodlar butik för mobilen

 
Kedjan testar nu ett koncept som helt och hållet riktar sig till kunder som beställer via mobilen. Inspirationen till konceptet kommer från experiment i Kina.
Se NK:s nya storsatsning på sport

Se NK:s nya storsatsning på sport

 
Nu öppnar Nordiska Kompaniet sin nya sportdestination. Sex nya avdelningar har samlats på ett och samma våningsplan. Se bilderna här!
Succéstart för ny vegansk food hall

Succéstart för ny vegansk food hall

 
Food halls fortsätter sitt segertåg runtom i världen. Nu har det öppnat en variant som tar sig an ytterligare en trend; vegansk mat. Det blev succé från start.
Här öppnar Lego ny butik

Här öppnar Lego ny butik

 
Lego har tecknat avtal med Grosvenor Europe om etablering av en ny butik. Det blir den andra för företaget i Sverige och den öppnar lagom till julhandeln.
Nordisk butikspremiär för Sonos

Nordisk butikspremiär för Sonos

 
Sonos ser detta som ett nytt sätt att möta sina konsumenter. Butiken erbjuder fler leveransalternativ och ytan är flexibel för att lätt kunna förändras efter behov.
Monocle lanserar koncept för travel retail

Monocle lanserar koncept för travel retail

 
Medievarumärket Monocle har tillsammans med Lagardere Travel Retail utvecklat ett nytt butikskoncept. Det är skräddarsytt för att passa just travel retail.
Hypade Everlane gör entré hos Alibaba

Hypade Everlane gör entré hos Alibaba

 
Det amerikanska hållbara modevarumärket Everlane har nu tagit steget in på Alibabas Tmall Global.
Se Pumas nya flaggskepp i bilder

Se Pumas nya flaggskepp i bilder

 
Sportvarumärket Puma satsar på personalisering, digitala upplevelser och interaktiva speglar i sitt nya flaggskepp. Se bilderna från butiken här!
Träna med idolerna på plats i butiken

Träna med idolerna på plats i butiken

 
Med sitt nya flaggskepp vill varumärket stänga av kundens autopilot för shopping. Med hjälp av ny digital teknik bjuder man in till träningspass i butiken tillsammans med sportikoner i världsklass.