Lager 157 storsatsar i city

Lager 157 storsatsar i city

Lager 157 öppnar sin största butik hittills i Sverige. Flaggskeppet blir ett testlabb för framtida etableringar.

RH öppnar ny destinationsbutik

RH öppnar ny destinationsbutik

RH öppnar en ny destinationsbutik med restaurang, designstudio och en europeiskt inspirerad takpark. En fysisk satsning där inredning möter upplevelse.

Nelly öppnar nytt flaggskepp

Nelly öppnar nytt flaggskepp

Nelly öppnar ny butik. Flaggskeppet blir en fysisk förlängning av e-handeln – med fokus på upplevelse och närvaro.

”Den fysiska butiken en viktig pusselbit”

”Den fysiska butiken en viktig pusselbit”

Parfym.se markerar 20 år med en strategisk butiksöppning. VD Jonas Häggqvist berättar hur fysisk närvaro ska fördjupa relationen och stärka varumärket.

Flaggskepp med sensorik i fokus

Flaggskepp med sensorik i fokus

Parfym.se lanserar nytt butikskoncept med fokus på doft, guidning och kundupplevelse. En strategisk satsning för att stärka varumärket bortom e-handeln. Se bilderna!

Sverigepremiär för New Balance

Sverigepremiär för New Balance

New Balance har öppnat sin första butik i Sverige. Etableringen är en del av varumärkets expansion på den europeiska marknaden.

Fredmans fullbordar Marknadsplatsen

Fredmans fullbordar Marknadsplatsen

Nu är alla kommersiella ytor fyllda på Marknadsplatsen i Terminal 5 på Arlanda.

Tre faktorer bakom Levi’s e-succé

Tre faktorer bakom Levi’s e-succé

Levi Strauss har fördubblat sin e-handel på fem år. Tre strategiska val ligger bakom framgången – här finns lärdomar som fler varumärken kan dra nytta av.

Samsonite öppnar ny citybutik

Samsonite öppnar ny citybutik

Samsonites etablering ska bidra till att stärka varumärkets närvaro i city samt lyfta fram såväl hållbarhet som service.

Uniqlo testar nytt omnikoncept

Uniqlo testar nytt omnikoncept

Uniqlo lanserar ett nytt koncept som ska fungera som omni-hubb. Detta är en tydligt trend som sträcker sig över kategorigränser.