Butikskedjan Lakritsroten har öppnat sin största satsning hittills. ”Vi kommer fortsätta att öppna nya butiker i attraktiva lägen”.
”Vi utforskar vad som fungerar”. Kedjan har öppnat en ny flaggskeppsbutik som representerar varumärkets nästa steg in i framtidens detaljhandel.
Medlemsbaserade Singular Society har öppnat ett nytt flaggskepp i centrala Stockholm.
Kedjan återinviger flaggskepp på historisk mark. Dessutom inleder man ett samarbete med klassiskt operahus.
Lyko öppnar sitt största flaggskepp hittills med visionen att ta ut svängarna rejält.
Ambitionen är att bli ett globalt super-brand via intressedriven konsumtion. Det nya flaggskeppet slår alla tidigare säljrekord.
I dag öppnar Apple en ny flaggskeppsbutik. Förutom produkter erbjuder man även fördjupande seminarier och utbildningar. Se bilderna!
Circle K inleder en storsatsning för att möta förändrade behov och köpmönster. Men gör det med en ny typ av flaggskepp med ”extra allt”.
Ännu en anledning att besöka Empire State Building. Starbucks erbjuder butik, workshops, provsmakningar samt mat och dryck i en unik art déco-miljö.
Moët & Chandon har öppnat sin första permanenta yta i Europa. Här erbjuder man hela sitt sortiment i en miljö som hyllar de egna hemtrakterna.