”Visar att vi menar allvar. Vår ambition är att bli ett Amazon för hållbara produkter”, säger marknadschefen.
Yoga- och sportvarumärket Lululemon kliver nu in i ännu en produktkategori.
Puma har som mål att minska utsläppen i hela sin värdekedja. Nu har man uppmärksammats för sitt arbete.
Under hösten lanserar H&M Group ett nytt varumärke. Närvaro i communityn grunden i den nya satsningen.
Hoka har öppnat sin första fristående butik i Europa. Här erbjuder man en aktivitets- och samlingsplats för sin community.
Varumärket Lululemon lanseras på Zalando med ambitionen att den globala gemenskapen ska växa.
En ny typ av hyresgäst tar plats i köpcentrumet. När traditionella butikskedjor stänger gör den nya innesporten entré.
Erbjuder fullsortimentsbutik, café, tre dubbelbanor samt en specialbyggd padelbana för test- och provspel.
Joakim Sandin, tidigare Sales and Export Manager, utses till ny VD på Salming.
Nu öppnar Nordiska Kompaniet sin nya sportdestination. Sex nya avdelningar har samlats på ett och samma våningsplan. Se bilderna här!