Det är fem år sedan Kate Hudson och hennes medgrundare lanserade varumärket Fabletics. Nu tar man företaget till nästa nivå med en internationell lansering och innovativ butiksteknik.
Ett långt intresse för motorsport samt gemensamma värderingar. Det är motiven när Tommy Hilfiger blir officiell sponsor av F1-stallet Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Kampanjbilderna är tagna av en svensk fotograf.
Ska du åka till NRF Retail's Big Show i New York? Då kan du passa på att kika in i Asics nya flaggskepp på Femte avenyn.
I dag den 22 september öppnar Stadiums nya butikskoncept, Stadium Pulse, i Mall of Scandinavia. Bland nyheterna finns Zlatan Ibrahimovićs varumärke A-Z.
Foot Locker har öppnat ett nytt flaggskepp med ett uppdaterat butikskoncept. Bland nyheterna finns ett helt nytt sätt att dela in produkterna, samt fyra shop-in-shops.
Köpcentrumet Down Town i norska Porsgrunn genomgår en större ombyggnation. Nu står det klart att XXL blir en del av satsningen med en ny butik.
Satsar stort på cykel i nya konceptbutiken.
Nordens nu ledande sportkedja XXL öppnar åtta nya butiker, de flesta av dem i Finland.
Nike har nu inlett sin största kampanj någonsin riktad till kvinnor. Företaget menar att satsningen på kvinnor ska bidra med två miljarder dollar i ytterligare intäkter fram till 2017.