Ett mall run arrangeras för första gången i ett svenskt köpcentrum. Man hoppas starta en ny trend.
De traditionella shoppingkanalerna har kompletterats med nya. Detta är vägen till konsumentens hjärta i det nya landskapet.
”Visar att vi menar allvar. Vår ambition är att bli ett Amazon för hållbara produkter”, säger marknadschefen.
Allt handlar inte om låga priser – här är några segment inom retail och food & Beverage med potential att öka.
Varumärket Lululemon lanseras på Zalando med ambitionen att den globala gemenskapen ska växa.
Classic Pilates är en komplett utrustad pilatesstudio – nu har man öppnat i ett köpcentrum i cityläge.
Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.
Expansiva gymkedjan NPCGYM fortsätter sin etableringsresa och öppnar ännu en anläggning.
Kunderna möts av en experimentell studio. Med färgterapi och lokala samarbeten vill man skapa lust att röra sig mer.
Nu har Sveriges första Technogymbutik öppnat. Butikens utformning är resultatet av ett samarbete med designern Antonio Citterio.