Varumärket Lululemon lanseras på Zalando med ambitionen att den globala gemenskapen ska växa.
Classic Pilates är en komplett utrustad pilatesstudio – nu har man öppnat i ett köpcentrum i cityläge.
Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.
Expansiva gymkedjan NPCGYM fortsätter sin etableringsresa och öppnar ännu en anläggning.
Kunderna möts av en experimentell studio. Med färgterapi och lokala samarbeten vill man skapa lust att röra sig mer.
Nu har Sveriges första Technogymbutik öppnat. Butikens utformning är resultatet av ett samarbete med designern Antonio Citterio.
Varumärket Lululemon har haft en positiv utveckling under de senaste åren. Nu siktar man på att dubbla omsättningen.
Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.
Lululemon har nått sitt mål att fördubbla sin försäljning via e-handel. Man gjorde det tre år tidigare än beräknat.
Dagligvarukedjan har inlett ett nytt samarbete där syftet är att bättra på kundernas välbefinnande.