Premiär för nyskapande 365 by Whole Foods

Premiär för nyskapande 365 by Whole Foods

 

Det är ett dagligvarukoncept skapat speciellt för millennials med bekvämlighet och effektivitet i fokus. Nu har 365 by Whole Foods öppnat sin första butik, och den innehåller en hel del nytänkande och spännande idéer. Den första butiken med konceptet 365 by Whole Foods Market har nu öppnat. Premiären skedde i Silver Lake, och dörrarna öppnades efter … (läs mer)




Whole Foods skapar koncept för millennials

 

Skapat för millennials. Whole Foods satsar på ett koncept där det ska gå snabbare att handla, sortimentet är noga utvalt och tekniklösningarna många.  Den amerikanska kedjan Whole Foods Market är mest känd för att sälja produkter med hög kvalitet, lokalt producerade och ekologiskt framställda. Nu introducerar Whole Foods ett nytt koncept som riktar sig till … (läs mer)




Millennials är generation självbetjäning

Millennials är generation självbetjäning

 

För så kallade millennials, det vill säga de som är födda under tidigt 80-tal fram till tidigt 00-tal, är tekniken en naturlig del av livet. Nu visar det sig att generationen efterfrågar självbetjäningsfunktioner i högre grad än andra åldersgrupper gör. Diskussionen om millennials inverkan på svensk detaljhandel har hittills varit mer eller mindre obefintlig. Att det … (läs mer)