Klassisk UGG i nytt  format

Klassisk UGG i nytt format

 

Skovarumärket UGG fortsätter att uppdatera sitt butikskoncept. Lagom till relanseringen av sin mest klassiska modell presenterar man också den senaste butiksversionen. UGG, som är en del av Deckers Brands, har öppnat ännu en ny butik med sitt nya koncept. Vi har redan tidigare berättat om det som nyligen öppnade i Disney Springs. Butiken som nu … (läs mer)

Butikskoncept 852 Visual Merchandising 178 Pro 4637


Havaianas öppnade största flaggskeppet

Havaianas öppnade största flaggskeppet

 

Det klassiska flip-flop-varumärket Havaianas har öppnat sin hittills största flaggskeppsbutik i Europa. Den ryms på två våningar i köpcentrumet Westfield London.  Butikens skyltfönster pryds av surfbrädor och en skulptur av en papegoja som brukar dyka upp i företagets marknadsföring. I butiken hittar kunderna bland annat specialkollektionerna Liberty Havaianas och Charlotte Olympia Havaianas. – Storbritannien är … (läs mer)

Nya butiker 1234 Pro 4637 Nyheter 3841 Internationellt 1364


Flygbolag lanserar smarta sneakers

Flygbolag lanserar smarta sneakers

 

Nyligen lanserade man ett dagligvarukoncept med priser så låga att verksamheten gränsar till välgörenhet. Nu ger Easyjet sig in i skobranschen med högteknologiska smartshoes. Det är inte bara samarbetenas tidevarv. Det är branschglidningarnas också. I Indien har industriföretaget Reliance Industries gett sig in i detaljhandeln och via Reliance Retail har man på kort tid byggt upp en omfattande … (läs mer)

Kundupplevelser 345 Ny teknik 512 Pro 4637 Design 334