Varumärkets prisade flaggskepp i New York var nyskapande. Nu fortsätter man utvecklingen av upplevelsen i ytterligare ett nyöppnat flaggskepp.
De traditionella shoppingkanalerna har kompletterats med nya. Detta är vägen till konsumentens hjärta i det nya landskapet.
Sko- och livsstilsvarumärket Camper har lanserat en sneaker som kunden själv kan sätta samman.
Supply chain ökar sina innovationsinvesteringar. Det finns fler anledningar till detta enligt en ny undersökning.
Stå stark i motvinden 2023! Det kommer krävas mod, innovation och tilltro på automation för att bli en vinnare inom retail.
Reitan Convenience ökar takten för hållbarhetsarbetet ytterligare – siktar på att ha ett fullt hållbart sortiment i företagets alla butiker till 2030.
Circle K söker innovativa och hållbara produkter och lösningar samtidigt som man vill stötta svensk innovation.
Etableringen ska fungera som företagets innovationsinkubator och ha fokus på att hitta hållbara lösningar för framtiden.
På kort tid har Ingka Centres lanserat ett flertal nya hållbara koncept. Det råder inga tvivel om att man nu skruvat upp innovationsakten i sina mötesplatser.
Kedjan har inlett ett samarbete gällande AI och Digital Twin-teknik. Ambitionen är att pånyttföda kundupplevelsen och öka effektiviteten i sina fysiska butiker.