Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
Under våren anordnas en tävling där en vinnare får möjligheten att öppna en pop up-butik i hjärtat av Paris.
Ikea fyller jämnt, i samband med detta finns chans att vinna eftertraktade vintageklassiker. Några av dem har blivit riktiga dyrgripar.
Världsmästaren i Butikskommunikation (Visual Merchandising) 2022 har korats. Under fyra dagar visade nio ungdomar upp sina färdigheter.
Circle K söker innovativa och hållbara produkter och lösningar samtidigt som man vill stötta svensk innovation.
Med Utstickarpriset vill man hylla de som går sin egen väg och gör skillnad i omställningen till en hållbar framtid.
Listan är en guldgruva med ny retail och spännande köpcentrumprojekt. Vi har sammanställt samtliga finalister i en inspirerande bildbonanza!
En nystartad tävling ska trigga team runtom i världen att skapa nya kreativa idéer inom retail. Syftet är att hitta fungerande koncept för en cirkulär ekonomi.
Retail Awards är Svensk Handels årliga evenemang. Syftet är att lyfta fram framgångsrika företag, personer och satsningar i handeln. Här är finalisterna.
För att fira och uppmärksamma sina matställen har köpcentrumet utvecklat matklockan och en tävling där vinnaren får möjlighet att äta gratis i en månad.