Möbeluthyraren Beleco öppnar ett pop up-showroom tillsammans med sina partners Swedese och ArtAround.
BTS har utvecklats till något av K-popens superstjärnor. Inom kort öppnar pojkbandet en butik i köpcentrumet.
Under våren anordnas en tävling där en vinnare får möjligheten att öppna en pop up-butik i hjärtat av Paris.
Under våren öppnar Plantagen en stor pop up-butik i området. Den bidrar till att stärka handelsplatsens profil ytterligare.
Med en rebellisk attityd och passion för mångfald driver det kvinnoledda företaget förändring inom skönhetsvärlden.
Lyxmärket Louis Vuitton dyker upp i varuhuset med en tillfällig butik.
Varumärket har öppnat en pop upp byggd av is vid polcirkeln. Man menar att projektet representerar cirkularitet i sin renaste form.
I dagligvarukedjans butik betalar kunderna för de mest behövda varorna – utan att få något med sig. I stället skänks produkterna till välgörenhet.
Som ett hållbart komplement under Black Week har flera bolag gått samman och startat Green Week. Fokus ligger på återanvändning i stället för konsumtion.
”Det känns fantastiskt roligt att få möjlighet att träffa våra kunder fysiskt, i butik. Det har vi inte gjort tidigare”, säger Annica Rantala, VD på Stronger.