”Med sin brutala uppriktighet har utrymmet ett starkt visuellt genomslag men är samtidigt skört och genomskinligt”. Acne Studios har öppnat i Singapore.
Världsmästaren i Butikskommunikation (Visual Merchandising) 2022 har korats. Under fyra dagar visade nio ungdomar upp sina färdigheter.
En upplevelse späckad med färger, former och instavänlig visual merchandising. Följ med in i Monkis värld – fylld av systerskap och inspiration.
Varumärket har ombildat en ikonisk byggnad i stadens historiska kvarter. Nu öppnas platsen för allmänheten för allra första gången.
När kunderna nu återvänder till butikerna vill kedjan förlänga besöket och uppmana till nya upptäckter. Så här ska det gå till i det nya butikskonceptet.
Allt följer samma rosa tråd och utseende i El Taco Trucks färgglada värld. Nu färgar man även butiksmiljön rosa med sina exponeringar.
Nytt koncept hyllar det unika i det lokala samhället och har en övergripande mission – att få kunderna att le och må bra under sin inköpsrunda.
Bjuder på inspiration, intervjuer, korta kurser – samt möjlighet att köpa produkterna.
Marknadsplatsen Etsy har tagit hjälp av den senaste tekniken och skapat ett virtuellt hem.
Ambitionen: butiken ska innehålla produkter – och vara ett intressant designobjekt i sig.