Ny destination för ultralyxigt återbruk

Ny destination för ultralyxigt återbruk

På 6 000 kvadratmeter har man skapat en spektakulär destination som ger en inblick i hur ultralyxig re-commerce går till.

Hyperlokal kreativitet hos Ingka och H&M

Hyperlokal kreativitet hos Ingka och H&M

Ingka Group och H&M stöttar hyperlokal kreativitet och erbjuder unika upplevelser i nytt butikskoncept. Detta finns i butiken just nu – se bilderna!

Amazons första modebutik har nu öppnat

Amazons första modebutik har nu öppnat

Kundupplevelsen har utvecklats med hjälp av algoritmer och data. Amazon har nu öppnat sin första fysiska modebutik.

Snabbväxande community för e-sportare

Snabbväxande community för e-sportare

Konceptet för e-sport sätter spelgemenskap i fokus för allt man gör. Expansionen sker i högt tempo – 500 arenor ska öppnas de kommande åren.

Nytt koncept ska överträffa förväntningar

Nytt koncept ska överträffa förväntningar

Varumärket Eton vill överträffa kundernas förväntningar i ett nytt hållbart butikskoncept. Man testar även en ny strategi för visual merchandising.

Retail som bevarar och utvecklar staden

Retail som bevarar och utvecklar staden

Varumärket har ombildat en ikonisk byggnad i stadens historiska kvarter. Nu öppnas platsen för allmänheten för allra första gången.

Ahlsell öppnar obemannad dynet runt-butik

Ahlsell öppnar obemannad dynet runt-butik

”Vi vill kunna vara geografiskt utspridda på så många platser som möjligt”, säger försäljningsdirektör Fredrik Skarp.

Kassalösa Amazon Go flyttar in i förorten

Kassalösa Amazon Go flyttar in i förorten

Amazon Go tar nu sitt vidareutvecklade kassalösa koncept utanför stadskärnan. Se bilderna inifrån butiken!

Sju hållbara varumärken öppnar pop up

Sju hållbara varumärken öppnar pop up

Sustainable pop-up öppnar i Mood Stockholm, en satsning som samlar sju hållbara varumärken inom mode, hemtextil, klädvård och smycken.

Kronans öppnar apotek i metaversum

Kronans öppnar apotek i metaversum

”Vi är övertygade om att framtidens apotek handlar om att kunna erbjuda bästa möjliga service till kunder i alla kanaler”.