Med ett nytt butikskoncept lyfts den klassiska matmarknaden in i framtiden. Det sker med människor, produkter och gemenskap.
Svenska fitnessvarumärket Icaniwill etablerar en fysisk butik och inleder ett nytt samarbete.
Whole Foods Market expanderar internationellt. Det blir den första nya etableringen på denna marknad sedan 2014.
MediaMarktSaturn konverterar försäljningsytor. Med Space-as-a-service förvandlar man ytor i butikerna till nya upplevelser.
Dagligvarukedjan har öppnat ett nytt kompakt butiksformat. Med en snabb och bekväm upplevelse vill man få kunderna att stanna i närområdet.
Nu lanseras ett helt nytt butikskoncept som tar till vara på överskott. ”Vi vet att behovet är stort bland målgruppen”.
Nu har & Other Stories öppnat sitt nya butikskoncept. Kika in i en värld av kreativitet och självuttryck.
DRM-LND öppnade sin första butik i oktober 2023. Nu tar varumärket det första internationella steget utanför Norden.
Arlanda vill erbjuda rolig och inspirerande shopping. Konceptet bygger på retail-as-a-service.
Inom kort öppnar varumärket ett nytt flaggskepp där innovation ska möta interaktion.