Morris öppnar butik i nyrenoverad oas

Morris öppnar butik i nyrenoverad oas

 
Varumärket Morris öppnar sin andra fysiska butik, man gör det i en nyrenoverad del av stadskärnan. "Gården blir en genuin oas bland karaktärsfulla hus".
Diemonde skapar kreativ möteplats

Diemonde skapar kreativ möteplats

 
Diemonde öppnar en butik där man vill skapa en unik och levande mötesplats. Samtal och framträdanden av nya kommande artister står på schemat.
Här är butiken som kunderna skapade

Här är butiken som kunderna skapade

 
Vi har tidigare berättat om världens första butik vars innehåll bestämts av besökarna – i helgen öppnade den. 
H&M Home i samarbete med auktionshus

H&M Home i samarbete med auktionshus

 
Inför öppningen av H&M Homes konceptbutik på Regent Street i London har kedjan samarbetat med auktionsföretaget Christie’s. Detta för att visa hur nytt och gammalt kan kombineras i en spännande mix.
Godiva öppnar 2 000 caféer

Godiva öppnar 2 000 caféer

 
Företaget ska rulla ut ett stort antal caféer de kommande åren. På sex år räknar man med att öppna 2 000 enheter på ett flertal marknader.
Åhléns öppnar första Beauty Bargain

Åhléns öppnar första Beauty Bargain

 
Inom kort öppnar Beauty Bargain som ska erbjuda skönhet och välbefinnande i en inspirerande butiksmiljö.
Primark har öppnat världens största modebutik

Primark har öppnat världens största modebutik

 
Inte nog med att det är varumärkets största, det är nu även officiellt fastställt att det är världens största modebutik. Här är tre nya upplevelser i konceptet.
Daniel Wellington och Klarna öppnar pop up

Daniel Wellington och Klarna öppnar pop up

 
Konceptet huserar en mix av varumärken i en miljö som speglar framtidens detaljhandel. Här har Klarna och Daniel Wellington öppnat en gemensam butik.
Snabb tillväxt för ekologisk matkedja

Snabb tillväxt för ekologisk matkedja

 
Dagligvarukedjan med inriktning på ekologiska produkter växer snabbt med en rad nya etableringar. "Det får vara nog med listor av outtalbara kemikalier".
Detta vill kunden ha i framtidens butik

Detta vill kunden ha i framtidens butik

 
Framtidens butik är uppkopplad och har andra funktioner än den traditionella. Kedjan vet nu, efter att tre testbutiker öppnats, vad kunden verkligen vill ha.