Kedjan har tagit fram ett nytt realityserieformat, skräddarsytt för Tiktok. Ambitionen är att inspirera och engagera.
Yngre användare hittar nya vägar till information och varumärken. Valen präglas av den teknik och de plattformar man använder.
Lidl Sverige växer snabbt på TikTok. Bakom satsningen finns en uttalad strategi.
En ny studie kartlägger hur mycket svenska konsumenter handlar via sociala plattformar.
Det har alltid handlat om mer än bara böcker. Men att biblioteket skulle bli en plats för mode var kanske mer oväntat.
Annonser som man kan välja bort ger bättre resultat. Det visar en ny studie.
Sociala medier präglar svenskarnas shopping. TikTok är den plattform som ökar snabbast enligt en ny studie.
Shoppable-trenden allt starkare. Kedjan kombinerar romantiska julfilmer, sociala medier och shopping.
Tiktok är ett viktigt sökverktyg för kvinnor i Generation Z. Plattformens påverkan på köpbeslutet har ökat. Detta enligt en ny studie.
Vad gör ett varumärke hett? Hur behåller man sin coolhetsfaktor i dagens snabbt föränderliga värld? Här är några avgörande ingredienser.