Dagligvarukedjan Lidl släpper, tillsammans med två konstnärer, en posterkollektion.
Ett lokalt initiativ ska stärka ungas självbild och bidra till diskussionen kring idealens påverkan på individen.
Skiftarbetare har den mest ohälsosamma kosthållningen. Detta vill dagligvarukedjan motverka med en satsning på en tillfällig drive-thru.
Decathlon byter namn till Nolhtaced. Detta för att markera att man även kan handla omvänt. ”Vi vill sänka tröskeln för second hand och öka köpkraften”.
Victoria's Secret globala kampanj Undefinable ”välkomnar och hyllar kvinnors röster och unika individuella perspektiv”.
E-handelsföretaget delar med sig av relevant innehåll i tunnelbanan. Budskap och bilder anpassas i realtid efter det lokala värdet.
Allt följer samma rosa tråd och utseende i El Taco Trucks färgglada värld. Nu färgar man även butiksmiljön rosa med sina exponeringar.
”Vi är väldigt nöjda med de vi har och vill hitta fler personer som vill växa på samma sätt som de gör”.
Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.
Varuhuskedjan Åhléns inleder en stilutmaning där man använt sina egna medarbetare som modeller.