Medarbetare visar vårens underkläder

 

Nu lanserar Lindex vårens underklädeskampanj, och den nya kollektionen visas av kedjans medarbetare.  För drygt ett år sedan utvecklade Lindex passformerna på stora delar av bh-sortimentet. Kampanjen för att hitta sin rätta passform visades även förra året av kedjans medarbetare. Succén var ett faktum, både försäljningsmässigt men också för kunden som nu lättare hittar sina favoritmodeller på … (läs mer)




KappAhl lanserar ny kollektion

 

KappAhl lanserar i november en kollektion med behåar och trosor som vänder sig till den unga tjejen och som man uttrycker det i ett pressmeddelande, ”den petita kvinnan”. Tanken bakom kollektionen som döpts till Me and me, är att fylla glappet mellan kunden som lämnat barnavdelningen men fortfaranden inte hittar sin storlek och smak bland … (läs mer)




Kunden provar underkläder – Björn Borg fotograferar

 

Björn Borg har öppnat interaktiva provrum på Sergelgatan i Stockholm och i Amsterdam. I provrummen finns en spegel som publicerar bilder av kunden på Internet. I Stockholm och i Amsterdam har företaget installerat två specialdesignade provrum där besökarna kan låta världen tjuvkika på dem. Spegeln i provrummet har en kamera som kan ta en serie … (läs mer)