Bli medlem

Handelstrender

Logga in som medlem




Bli medlem!  
Bli medlem
Handelstrender
  • Skaffa access!
  • Access för teams
  • Måsteläsning
  • Kategori
    • Butikskoncept
    • Cityhandel
    • Design
    • E-handel
    • Food & Beverage
    • Hållbarhet
    • Handelsplatser
    • Internationellt
    • Köpcentrum
    • Konsumentbeteende
    • Kundupplevelser
    • Logistik
    • M-handel
    • Måsteläsning
    • Omnichannel
    • Nya butiker
    • Ny teknik
    • Pop up
    • Shoppingturism
    • Sociala medier
    • Trender
    • Undersökningar
    • Visual merchandising
  • Karriär
  • Trendrapporter
    • Våra rapporter – köp här!
    • Läs mer om rapporterna
      • Retail 2023
      • Retail 2022
      • Generation Z
      • Retail 2021
      • Post Corona Retail
      • Retail 2020
      • Den nya kundupplevelsen
      • Retail 2019
      • Dagligvaror på nätet
      • Röststyrning
      • New Retail
      • Internet of Retail
      • Detaljhandelns tyngsta trender
      • Omnichannel – Den nya tidens retail
      • Den mobila konsumenten
      • Trendrapport Millennials
    • Här finns rapporterna
      • #16 Retail 2023
      • #15 Retail 2022
      • #14 Generation Z
      • #13 Retail 2021
      • #12 Post Corona Retail
      • #11 Retail 2020
      • #10 Den nya kundupplevelsen
      • #9 Retail 2019
      • #8 Dagligvaror på nätet
      • #7 Röststyrning
      • #6 New Retail
      • #5 Internet of Retail
      • #4 Detaljhandelns tyngsta trender
      • #3 Omnichannel
      • #2 Den mobila konsumenten
      • #1 Millennials
  • Om oss
    • Om Handelstrender
    • Köpvillkor
    • Så hanterar vi personuppgifter
  • Logga in

#Underkläder

Inkluderande budskap från Victoria’s Secret

Inkluderande budskap från Victoria’s Secret

Victoria's Secret globala kampanj Undefinable ”välkomnar och hyllar kvinnors röster och unika individuella perspektiv”.
Nyheter Varumärken Mode Victoria's Secret #Underkläder #marknadsföring #kampanjer 

Victoria’s Secret lanserar digital plattform

Victoria’s Secret lanserar digital plattform

Victoria’s Secret lanserar en digital plattform med varumärken från tredje part. Fokus är satt på företag som leds av kvinnor.
Internationellt Mode Pro Victoria's Secret #samarbeten #Underkläder #marknadsplatser 

Closely öppnar sin första fysiska butik

Closely öppnar sin första fysiska butik

Under våren öppnar Closely sin första fysiska butik. Varumärket har fokus på funktionalitet och hållbarhet. 
Nya butiker Nyheter Detaljhandel Closely #Underkläder #stockholm #dagligvaror 

CDLP öppnar butik i Bibliotekstan

CDLP öppnar butik i Bibliotekstan

I slutet av oktober öppnar Svenska CDLP en tillfällig butik i Hufvudstadens fastighet på Biblioteksgatan 12 i Stockholm.
Nyheter Detaljhandel Pop up Hufvudstaden #biblioteksgatan #stockholm #Underkläder 

Lindex i samarbete med reklamprofiler

Lindex i samarbete med reklamprofiler

Lindex går in som partner i ett nytt svenskt varumärke. Bakom varumärket står två av Sveriges mest kända reklamkreatörer.
Pro Personer Varumärken Closely Lindex #Startups #Underkläder 

Åhléns blir Twilfits första återförsäljare

Åhléns blir Twilfits första återförsäljare

Under hösten 2019 startar Twilfit ett samarbete med Åhléns. Då inleds försäljning av Twilfits egna sortiment i Åhléns varuhus samt via e-handel.
Nyheter E-handel Detaljhandel Åhléns Twilfit #retail #butiker #marknadsplatser 

Intimissimi öppnar i centrala Göteborg

Intimissimi öppnar i centrala Göteborg

I mars öppnar Intimissimi sin första butik i Göteborg city. I Femman ska det italienska varumärket erbjuda sitt sortiment av underkläder och nattplagg.  
Köpcentrum Nya butiker Butikskoncept Femman #göteborg #Underkläder 

Camilla Thulin har öppnat e-butik

Camilla Thulin har öppnat e-butik

”Mitt mål är att alla kvinnor ska känna sig starka och vackra oavsett ålder eller storlek”. Orden kommer från designer Camilla Thulin som nu öppnat egen webbshop.
Nyheter Nya butiker Mode Camilla Thulin #e-butiker #Underkläder #nya butiker 

Twilfit stärker organisationen

Twilfit stärker organisationen

Underklädeskedjan Twilfit rekryterar tre personer. Företaget laddar för en offensiv tillväxt där målet är att bli ledande aktör i Norden inom underkläder och loungewear i alla kanaler.
Nyheter Personer Karriär Twilfit #handelstrender #rekryteringar #retail 

Ständig förnyelse hos MeUndies

Ständig förnyelse hos MeUndies

Förpackningar kan bidra positivt till varumärkesbyggandet. För MeUndies är den ständiga förnyelsen, av bland annat förpackningarna, en stor anledning att man syns mycket i sociala medier.   
Pro Sociala medier E-handel #förpackningar #prenumerationer #Underkläder 

Calvin Klein och Amazon i fysiskt samarbete

Calvin Klein och Amazon i fysiskt samarbete

Online-to-offline, pop up-butiker, personaliesring och röststyrning av upplevelsen. Amazon och Calvin Kleins samarbete med fysiska butiker inför julhelgerna rymmer flera intressanta trender. 
E-handel Pro Pop up Calvin Klein Amazon #New York #Los Angeles #Underkläder 

Digitala speglar i Twilfits flaggskepp

Digitala speglar i Twilfits flaggskepp

Twilfit har öppnat ett flaggskepp i Gallerian i Stockholm. Butiken är kedjans största och även Nordens största underklädesbutik med sina 600 kvadratmeter. 
Nyheter Pro Nya butiker Gallerian #Underkläder #stockholm #flaggskepp 

Onlineshopping i butik hos Twilfit

Onlineshopping i butik hos Twilfit

Twilfit stärker butiksupplevelsen med hjälp av interaktiva skärmar. Man erbjuder ett bredare sortiment i butik, men ska även samla insikter om kundernas beteende.
Pro E-handel Kundupplevelser Twilfit #digitala skärmar #Underkläder #endlessaisle 

Lindex satsar på underkläder  i Mood Stockholm

Lindex satsar på underkläder i Mood Stockholm

Lindex satsar på en renodlad butik med enbart underkläder. Platsen är Mood Stockholm, och kedjan utlovar ett koncept med högt engagemang.
Köpcentrum Pro Nyheter Mood Stockholm Lindex #Underkläder 

Nu öppnar Twilfit i Liljeholmen

Nu öppnar Twilfit i Liljeholmen

Twilfit öppnar sin 55:e butik i Liljeholmen den 18:E augusti. Under fredag, lördag och söndag firar man detta med en rad öppningserbjudanden.
Pro Nya butiker Nyheter Twilfit #liljeholmen #Underkläder 

Victoria’s Secret öppnar i Nordstan

Victoria’s Secret öppnar i Nordstan

Victoria’s Secret öppnar efter sommaren sin första butik i Göteborg, närmare bestämt i Nordstan.
Nya butiker Nyheter Pro Victoria's Secret #göteborg #Underkläder #accessoarer 

Victoria’s Secret satsar på heltid och utbildning

Högra löner, fler heltidstjänster och bättre utbildning. L Brands, som står bakom Victoria's Secret, satsar nu stort på att utveckla personalstyrkan i sitt butiksnätverk. Man räknar med att det ska påverka försäljningen positivt.
Pro Nyheter Produktutveckling Victoria's Secret #heltid i handeln #personal #Underkläder 

NK Stockholm nylanserar underklädesavdelning

I helgen nyöppnade NK Stockholm sin avdelning för damunderkläder. I samband med detta presenterade man också ett nytt varumärke: det italienska varumärket La Perla. 
Nya butiker Pro NK #hamngatan #Underkläder #stockholm 

Medarbetare visar vårens underkläder

Varumärken Nyheter Pro Lindex #reklam #Underkläder #medarbetare 

Victoria´s Secret öppnar på Emporia

Victoria's Secret öppnar sin tredje svenska butik på Emporia i Malmö. Det sker i samarbete men Agora Trading som en följd av framgången för de två första butikerna som öppnade på Arlanda flygplats 2013 och Hamngatan i Stockholm 2014.
Nyheter Pro Köpcentrum Steen & Ström Victoria's Secret #Underkläder 

KappAhl lanserar ny kollektion

Nyheter Pro Kappahl #Mode #Fashion #Underkläder 

Kunden provar underkläder – Björn Borg fotograferar

Sociala medier Ny teknik Pro #Underkläder #Björn Borg #Provrum 

Läs vårt kostnadsfria nyhetsbrev!

Senaste artiklarna

  • Här öppnar Stockholms första Xtra
  • Hundra drönare håller koll på Ikeas lager
  • Nu ändras konsumentens beteende
  • E-handeln pressad av åtdragen svångrem
  • Polfärskt Bröd utser ny VD
  • Köpcentrum vill stärka ungas självbild
  • Tuff månad för dagligvaruhandeln

Nytt om butik

  • Här öppnar Stockholms första Xtra
  • Pop up stärker hem och trädgård
  • Kassalös teknik redo för större butiksformat
  • Reitan Convenience växer på flygplatser
  • Mantle öppnar pop up
  • Granit öppnar butik i stadskärnan

Nytt om karriär

  • Polfärskt Bröd utser ny VD
  • Pizza Hut expanderar och rekryterar
  • Emily Birkin ny landschef för Ikea Sverige    
  • Ny i styrelse för centrum- och platsutvecklare
  • Westfield Rise stärker nordiskt team

Nytt om köpcentrum

  • Köpcentrum vill stärka ungas självbild
  • Kids Brands Store utvidgar fysisk butik
  • Thon Property uppdaterar Mirum Galleria
  • Primark dubblar butiksytan
  • Samtalsbänk för medmänskliga samtal
  • Lugnare miljö i uppdaterad food court

Måsteläsning

  • Nu ändras konsumentens beteende
  • Kassalös teknik redo för större butiksformat
  • 15 trender i den digitala kundkontakten
  • Sviktande digitalt förtroende för handeln
  • Ingka Group når jämlik balans i ledarskapet
  • Fem techtrender från Euroshop 2023

10 trender i framtidens köpcentrum


12 kundbehov att tillgodose 2023

PROVLÄS: Sex krafter förändrar retail

Följ oss!

mail facebook-logo instagram_blue pinterest linkedin

Butikens värde – den nya matematiken

Nio insikter om den nya digitala kunden

ÖPPEN LÄSNING! ”50 heta buzzwords”

Fem kundtyper i post corona retail

Trendrapport: Retail 2021

Trendrapport: Generation Z

Trendrapport: Post Corona Retail

Trendrapport : Den nya kundupplevelsen

Senaste artiklarna

  • Här öppnar Stockholms första Xtra
  • Hundra drönare håller koll på Ikeas lager
  • Nu ändras konsumentens beteende
  • E-handeln pressad av åtdragen svångrem
  • Polfärskt Bröd utser ny VD
  • Köpcentrum vill stärka ungas självbild
  • Tuff månad för dagligvaruhandeln
  • Tapp för ekoförsäljning i dagligvaruhandeln
  • Mer hållbar näthandel med E-com Ready
  • Pop up stärker hem och trädgård
  • H&M lanserar ny e-butik för second hand
  • Kassalös teknik redo för större butiksformat
  • Fazer öppnar bageri i dagligvarubutik
  • Pizza Hut expanderar och rekryterar
  • Ikea visar Real Life Roomsets
  • 15 trender i den digitala kundkontakten
  • Emily Birkin ny landschef för Ikea Sverige    
  • Betalning med mobilen störst bland unga
  • E-handel lanserar nytt insiktsverktyg
  • Ny i styrelse för centrum- och platsutvecklare
  • Sviktande digitalt förtroende för handeln
  • Reitan Convenience växer på flygplatser
  • Två restauranger klara för Origo
  • Ingka Group når jämlik balans i ledarskapet
  • Kids Brands Store utvidgar fysisk butik
  • Fem techtrender från Euroshop 2023
  • Coop ger eget varumärke ny design
  • Canada Goose siktar på 80 procent DTC
  • Mantle öppnar pop up
  • Westfield Rise stärker nordiskt team

MÅSTELÄSNING: Höstens tyngsta trender

 

Handelstrender är en fristående digital publikation för dig som är intresserad av framtidens detaljhandel.

Handelstrender drivs av Handelstrender Cmptnc, en del av Warma Group.

 

Copyright 2023 Handelstrender. Citera oss gärna! Men kom ihåg att ange källa.

Köpvillkor

Integritetspolicy


v569