Se Pumas nya flaggskepp i bilder

Se Pumas nya flaggskepp i bilder

 
Sportvarumärket Puma satsar på personalisering, digitala upplevelser och interaktiva speglar i sitt nya flaggskepp. Se bilderna från butiken här!
Träna med idolerna på plats i butiken

Träna med idolerna på plats i butiken

 
Med sitt nya flaggskepp vill varumärket stänga av kundens autopilot för shopping. Med hjälp av ny digital teknik bjuder man in till träningspass i butiken tillsammans med sportikoner i världsklass.
Dyson öppnar sin första Blow Dry Bar

Dyson öppnar sin första Blow Dry Bar

 
Nu öppnar Dysons första Blow Dry Bar i Sverige. Man erbjuder styling med sin teknologi. Här ska kunderna kunna uppleva produkterna – och betala för det.
Se Container Stores nya butikskoncept

Se Container Stores nya butikskoncept

 
The Container Store är specialiserat på lösningar för förvaring. Nu har man skapat ett koncept för personaliserade garderobslösningar. Se det här!
Digital inspiration i fysisk butik

Digital inspiration i fysisk butik

 
Hudvårdsmärket lanserar nu en ny digital lösning för sin fysiska butik. Systemet förser kunderna med information och digital inspiration.
Lågpriskedjans nya koncept ett testlabb

Lågpriskedjans nya koncept ett testlabb

 
Dagligvaror med fokus på färskvaror och färdiga rätter. Lågpriskedjan har skapat ett nytt koncept som i praktiken är ett testlabb för kunskap och nya insikter.
Inkluderande skyltning hos Nike

Inkluderande skyltning hos Nike

 
Nike öppnade nyligen sitt renoverade flaggskepp. Men det är inte butikslokalen som fått mest uppmärksamhet så här långt – det är skyltningen.
Uppkopplade medarbetare stärker relationen

Uppkopplade medarbetare stärker relationen

 
Det finns stor digital potential i den fysiska butikens medarbetare. En ny tjänst som snabbt gått från startup till bred lansering kopplar samman e-handel och butiksteamet.
Story vill få kunden att scrolla butiken

Story vill få kunden att scrolla butiken

 
Det ligger ett gränsöverskridande samarbete bakom lanseringen i 36 butiker. Med sitt nya tema vill Story få kunden att scrolla sig igenom butiken.
Livestreaming säljande trend i e-handeln

Livestreaming säljande trend i e-handeln

 
Livestreaming en allt viktigare del av e-handeln, omsätter nu miljardbelopp. Här presenteras produkterna mer levande än på en statisk produktsida.