Lyko vägleder med AI. Grundaren benämner det som den största förändringen hittills.
Ikea testar automatiserad utlämning av ordrar. Ambitionen är att pånyttföda click & collect-upplevelsen.
Zunas grundare Kajsa Samuelsson menar att e-handelns sortimentsarbete kan automatiseras.
Lågpriskedjan tar hjälp av AI för att automatisera och optimera beställningar av frukt och grönt.
H&M har öppnat ett nytt koncept som representerar varumärkets ambitioner och riktning. Här testas en rad nya inslag.
Butiksroboten vinner mark inom detaljhandeln. Den nya generationen har utvecklats till att bli snabbare och dessutom få en vänligare framtoning.
Nu har Apple Vision Pro lanserats. Detaljhandeln har redan tagit steget in i plattformen – här är tre exempel.
Paypal lanserar och utvärderar nya AI-drivna funktioner som ska utveckla betalupplevelsen. Här är nyheterna som rullas ut.
Kedjan vässar kundupplevelsen med dynamisk merchandising och digitala AI-medarbetare i butiken.
Det friktionsfria konceptet registrerar varorna med automatik – även lösvikt. Här är nyheterna i den senaste butiken.