Paypal lanserar och utvärderar nya AI-drivna funktioner som ska utveckla betalupplevelsen. Här är nyheterna som rullas ut.
Det friktionsfria konceptet registrerar varorna med automatik – även lösvikt. Här är nyheterna i den senaste butiken.
Sjukhuset erbjuder en kassalös upplevelse för anställda och besökare. Medarbetare kan för första gången välja att betala med sitt passerkort.
Under 2023 swishades det som aldrig förr. ”Vi växer så det knakar inom alla våra tjänster, såväl privat som företag”.
Snabbare betalning ska minska väntetiden. Starbucks testar just nu en ny betallösning.
Den fysiska handeln är långt från död. Det menar Swish som vill visa vägen framåt för den fysiska handeln och öppnar en egen butik.
Kunden kan använda lösningen hos alla e-handlare världen över. Detta oavsett om handlaren är en partner till Klarna eller inte.
Fyra innovativa betallösningar ska göra det enklare att betala och identifiera sig digitalt.
Andelen kontaktlösa betalningar – och betalningar via mobila plånböcker – fortsätter att öka.
Utrustade med mobila kassaenheter hjälper man kunderna med betalningen.