Tryggare produktval med virtuellt provrum

Tryggare produktval med virtuellt provrum

Den webbaserade tjänsten ska förbättra shoppingupplevelsen och göra kunden tryggare med sitt val av produkt.

Decathlon letar nya lösningar i testbutik

Decathlon letar nya lösningar i testbutik

Med hjälp av ny teknik vill Decathlon minimera det manuella arbetet för att i stället kunna fokusera på att hjälpa kunderna.

Den nya tidens Burger King

Den nya tidens Burger King

Burger King har tagit fram ett nytt restaurangkoncept som ökar kundens valfrihet samtidigt som man minskar sitt eget fotavtryck.

Klättring del av satsning på välmående

Klättring del av satsning på välmående

”Det gör köpcentrumet till en kontrastrik och mer mångfacetterad mötesplats”. Klättercentret är end el av en större satsning på välmående.

Lågpriskedjan testar click & collect

Lågpriskedjan testar click & collect

Genomför tester av tjänsten där medarbetare från en butik deltar.

Väla växlar upp satsning på elbilar

Väla växlar upp satsning på elbilar

Väla‚ strax utanför Helsingborg, inleder en storsatsning på elbilar.

Cdon vill växa via handlarna

Cdon vill växa via handlarna

I stället för att sälja egna produkter siktar man nu att utveckla marknadsplatsen i en ny riktning.

Closet Retail tar butiken till kunderna

Closet Retail tar butiken till kunderna

Det är hög tid att demokratisera den skräddarsydda kundupplevelsen. Med Closet Retail kommer butiken närmare kunden.

Vintage nytt affärsområde för Cervera

Vintage nytt affärsområde för Cervera

Kunderna kan köpa och sälja högkvalitativa vintageobjekt. Så här fungerar det.

Circle K testar kassalösa butiker

Circle K testar kassalösa butiker

Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.