Webhallen utvecklar sitt butiksled. Företaget har under de senaste två åren fokuserat på att uppdatera redan befintliga enheter.
”Vi är ständigt på jakt efter spännande samarbeten som bidrar till en mer hållbar verksamhet”, säger Stefan Andréasson, Senior Manager Food på Circle K.
Kungens Kurva Shoppingcenter i Stockholm vill möta konsumentens nya krav med en storsatsning. Detta är vad man siktar på.
Här är nyheterna i Amazons uppdaterade butikskoncept – och motiven bakom förändringarna.
I ett nytt pilotprojekt får konsumenter som handlar sin mat på nätet varorna levererade i en cirkulär förpackning.
Levi's ska nu utforska hur AI kan bidra till att öka mångfalden i företagets visuella kommunikation.
Circle K inleder en storsatsning för att möta förändrade behov och köpmönster. Men gör det med en ny typ av flaggskepp med ”extra allt”.
Restaurangtorget har fått ett ansiktslyft, en ny del med en stämningsfull miljö har skapats med nya möbler, belysning och grönska.
Mycket plast eldas upp i onödan. Det vill Löfbergs ändra på och lanserar nu en ny form av återvinningsbara kaffeförpackningar.