Svenskarna skulle gärna byta lösenord mot biometri. Det visar en ny studie.
Livestreaming är en växande trend. Gina Tricot genomför i dag sitt första Live Video Shopping-event.
Det är tunga tider att vara student med uteblivna fester och skolbal. Klädvarumärket arrangerar därför en virtuell bal via Zoom.
Modekedjan har vidtagit en rad åtgärder, bland annat inleder man nu tester av curbside pickup. Läs (och lär) mer om åtgärderna!
Cerveras kundklubb byter namn i samband med att en uppgraderad kundklubb lanseras. Ambitionen är att minska priskänsligheten.
NA-KD har valt att stötta konstnärer och designers genom att öppna en kanal till miljontals följare. Och kanske framförallt: man betalar kreatörerna för det.
Intersport vill inspirera och interagera med sin målgrupp. Därför lanserar man nu Liveshopping.
En pågående trend har fått extra fart under coronakrisen. Livestreaming är ett sätt för varumärken att nå ut, för konsumenten medför det sociala fördelar.
I veckan, torsdagen den 16 april, är det premiär för kicks satsning på live stream shopping. Nu är det klart vilka som är värdar i de första eventen.
Onlineföretaget har genom åren gjort sig känt för att alltid sätta kunden i centrum. Nu tar man ytterligare ett steg och öppnar en tjänst för ”vad som helst”.