Med tjänster som inte kan erhållas genom onlineshopping, hoppas man kunna leverera ett mervärde.
Kundupplevelsens betydelse har ökat under pandemin. Detta rankar kunderna som absolut viktigast.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Pandemin har fått många att välja cykel i stället för kollektivtrafik. The Bike hub vill underlätta för cyklister i city.
När butiker stängs och konsumenterna arbetar hemifrån förflyttar kedjan sin verksamhet online. I ett första skede lanseras tjänster inom tre kategorier.
Onlineföretaget har genom åren gjort sig känt för att alltid sätta kunden i centrum. Nu tar man ytterligare ett steg och öppnar en tjänst för ”vad som helst”.
Konceptet är beläget i ett centralt cityläge. Detta är ett stilrent försök att skapa den perfekta platsen för självbetjäning med fokus på e-handel och paket.
Folkets Vårdcentral har nu öppnat sina dörrar i Tyresö Centrum. Ambitionen är att skapa centrum med fullservice och bra tillgänglighet.
Marie Svedberg har utsetts till Sveriges bästa butiksbiträde.