Här kan kan boende i fastigheterna – och övriga – enkelt lösa ärenden som hör vardagen till.
Ny studie: Generation Z, föredrar chattar och textmeddelanden för kundservice.
Kedjan testar ett utökat program som kunderna ska betala för. Ambitionen är att skapa tillit och en trygg relation.
Butiken utökar sina öppettider –kunderna kan handla även när personal inte är på plats.
Pandemin för med sig möjligheter att utveckla kundmötet – bland annat via en ny form av extrem personalisering.
Svenska konsumenter lämnar kundrelationer snabbare än i övriga EU. Det visar en ny studie.
Med tjänster som inte kan erhållas genom onlineshopping, hoppas man kunna leverera ett mervärde.
Kundupplevelsens betydelse har ökat under pandemin. Detta rankar kunderna som absolut viktigast.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.