Nu har Apple Vision Pro lanserats. Detaljhandeln har redan tagit steget in i plattformen – här är tre exempel.
Kedjan vässar kundupplevelsen med dynamisk merchandising och digitala AI-medarbetare i butiken.
Trä är hetare än någonsin inom arkitekturen. Nu har trenden blivit tydlig även inom detaljhandeln.
Shoppable-trenden allt starkare. Kedjan kombinerar romantiska julfilmer, sociala medier och shopping.
Personen bakom en av Stockholms mest pyntade balkonger har i år skapat köpcentrumets julskyltning.
En AI-lösning har lanserats för detaljhandeln. Systemet anpassar budskapet efter vilka som befinner sig i butiken – i realtid.
Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.
Stone Islands nya flaggskepp är grafiskt iögonfallande och förvandlar hela ytan till en tydligt kommunicerande mediekanal.
Onlineshopping i pop up-hus. ”Vi ville skapa en upplevelse utanför butiken att stiga in i, utforska och bli inspirerad av”.