Max öppnar ett flaggskepp i Europas bästa höga byggnad 2024. I närområdet finns bland annat Ikea.
Dagligvarukedjan uppdaterar sina butiker och förser dem med sitt senaste designkoncept. Här är två exempel.
Förändringar i Nordstan: ”Arkitektur som öppnar upp köpcentrumet mot den nya stadsdelen som växer fram”.
H&M lanserar just nu en ny generation butiker. En rad uppdaterade och nya koncept öppnas. Ambitionen: att erbjuda en ny upplevelse.
Målet är att stärka attraktions- och konkurrenskraften i regionen. Gallerian blir ett nav för satsningen.
Trä är hetare än någonsin inom arkitekturen. Nu har trenden blivit tydlig även inom detaljhandeln.
Stone Islands nya flaggskepp är grafiskt iögonfallande och förvandlar hela ytan till en tydligt kommunicerande mediekanal.
Kedjan återinviger flaggskepp på historisk mark. Dessutom inleder man ett samarbete med klassiskt operahus.
Med restauranger och barer i en unik renoverad historisk miljö bryter RH ny detaljhandelsmark. Det är också startskottet för varumärkets globala expansion.
Nyskapande butik mixar häpnadsväckande arkitektur, återbruk, reperationer och personalisering i ett koncept bortom traditionell handel.