Handla grönt eller handla mindre? Ett beteende medför både välbefinnande och mindre miljöpåverkan. det visar en ny studie bland millennials.
En ny studie kartlägger hur bra en rad branscher i Sverige är på att ta hand om sina kunder.
En ny global studie har kartlagt attityder och drivkrafter hos generation Z.
En ny undersökning visar att leveranstiden inte är avgörande för onlinekunden. I stället är det en faktor som toppar inom e-handeln.
Var tredje millennial tänker spendera mer pengar den här julhandeln jämfört med förra året.
Food & Beverage ökar, men kundens förväntningar förändras. Ett agilt arbetssätt och värderingsbaserat utbud lyfter destinationen enligt en ny rapport.
Effekten bättre i vissa kundsegment än andra och den varierar över tid. Detta enligt en ny studie.
Enligt PostNords E-barometern ökade E-handeln med 11 procent under tredje kvartalet 2019.
Ju lägre inkomst, desto mer pengar lägger svensken på onyttig mat. Det visar en AI-analys.