Servicehubb ska underlätta i vardagen

Servicehubb ska underlätta i vardagen

Här kan kan boende i fastigheterna – och övriga – enkelt lösa ärenden som hör vardagen till.

Generation Z föredrar chat och SMS

Generation Z föredrar chat och SMS

Ny studie: Generation Z, föredrar chattar och textmeddelanden för kundservice.

”Reaktiva strategier bör nu bli proaktiva”

”Reaktiva strategier bör nu bli proaktiva”

I en ny studie konstaterar man att det är hög tid att gå från reaktiva strategier till ett proaktivt agerande.

Så vill konsumenten minska miljöpåverkan

Så vill konsumenten minska miljöpåverkan

En ny undersökning visar vilka åtgärder som är mest angelägna. Man har dessutom kartlagt den svenska medvetna konsumenten.

Fler kontaktlösa upplevelser i samhället

Fler kontaktlösa upplevelser i samhället

Inom retail – och i samhället i stort – lanseras allt fler kontaktlösa och automatiserade koncept.

Testbutiken ger Ikea nya hållbara insikter

Testbutiken ger Ikea nya hållbara insikter

”Vi har lärt oss massor, men är inte färdiga ännu”.

Italienskt på menyn hos ny virtuell kedja

Italienskt på menyn hos ny virtuell kedja

Snart fritt fram att beställa hem färdig pizza från den virtuella restaurangkedjan.

Amazon växlar upp kassalös upplevelse

Amazon växlar upp kassalös upplevelse

Amazon inför sin kassalösa teknik i fullstora matbutiker. Konceptet expanderar snabbt, även i Europa.

Tydligt BOPIS-budskap från kunderna

Tydligt BOPIS-budskap från kunderna

Kunderna har sagt sitt gällande Buy Online Pickup In Store. Detta är lösningen man efterfrågar.

”Viktig pusselbit för uthållig lönsamhet”

”Viktig pusselbit för uthållig lönsamhet”

Med 149 robotar som hjälper personalen siktar Matsmart på uthållig lönsamhet.