Svensk modehandel har en stark digital grund men behöver mer personaliserade kundupplevelser. En studie av 16 aktörer visar var branschen står och vad som kan utvecklas.
MQ Marqet växlar upp sitt hållbarhetsarbete med second hand i allt fler butiker. Så mycket genererar satsningen.
Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse.
Primark öppnar sin första butik på Manhattan. Flaggskeppet etableras i ett av de hetaste områdena just nu.
Modekedjan vill lösa vad man menar är ett av de vanligast problemen; att hitta en hållbar personlig stil.
Nu lanserar svenska kedjan egenproducerad musik. Här är producenten och artisten man valt att samarbeta med.
Senast 2030 blir digitala produktpass obligatoriska inom EU. Så här fungerar det.
Modekedjan tar sina första fysiska steg in på marknaden. Man gör det genom att öppna två butiker.
En del av modekedjans yta förvandlades till Shein-butik. Detta är det första konkreta exemplet på samarbetet.
Kedjan utvecklar sitt second hand-erbjudande. Nu inleds ett test av en marknadsplats online.