Bik Bok blir personliga i podd

Bik Bok blir personliga i podd

 
Modevarumärket Bik Bok söker nya vägar att nå ut till sin målgrupp. I podden Life Happens vill man komma nära lyssnaren och bli personliga.
Ständig förnyelse hos MeUndies

Ständig förnyelse hos MeUndies

 
Förpackningar kan bidra positivt till varumärkesbyggandet. För MeUndies är den ständiga förnyelsen, av bland annat förpackningarna, en stor anledning att man syns mycket i sociala medier.   
Unga hittar matinspiration i sociala medier

Unga hittar matinspiration i sociala medier

 
Var tredje vänder sig till familj och vänner för matinspiration. Men bland unga är det sociala medier som är den viktigaste källan. Det visar en ny studie.
WeChat Pay lanseras globalt i butik

WeChat Pay lanseras globalt i butik

 
Adyen rullar nu ut stöd för WeChat Pay, en av de mest populära mobila betalmetoderna i Kina. Handlare runt om i världen kommer kunna erbjuda betalsättet.
Varumärke betalar hyra med sociala aktiviteter

Varumärke betalar hyra med sociala aktiviteter

 
Man har drygt sex miljoner följare i sociala medier. Det innebär helt nya förutsättningar när denna pure player nu ger sig in i den fysiska köpcentrumvärlden.
Sofias fyra måsten för att nå millennials

Sofias fyra måsten för att nå millennials

 
Det är en mytomspunnen generation. Sofia Kacim, själv millennial, delade med sig av fyra grundläggande måsten för att lyckas nå fram till ålderskategorin.
Sociala medier och influencers lyfter eventet

Sociala medier och influencers lyfter eventet

 
När Zalando arrangerar Bread & Butter räknar man med cirka 30 000 besökare. Men räckvidden är långt mycket större än så tack vare sociala medier och inbjudna influencers. 
Tio säljdrivande insikter om millennials

Tio säljdrivande insikter om millennials

 
De är präglade av Snapchat-effekten, älskar det lokala och äkta samt går i gång på spel och interaktion. Här är tio tunga fakta om millennials som hjälper dig att sälja mer och bygga starkare lojalitet. 
Amazon tillför nya bildtjänster i community

Amazon tillför nya bildtjänster i community

 
Under sommaren har Amazon lanserat en ny tjänst som syftar till att dra nytta av kundernas åsikter och tankar. I svenska medier har det skrivits en del om tjänsten Spark – men majoriteten har missat den mest intressanta funktionen. I slutet av jul lanserades Amazon Spark vars syfte är att underlätta för användare som vill … (läs mer)
Den nya tidens konsument kartlagd

Den nya tidens konsument kartlagd

 
Millennials och generation Z är den nya tidens tyngsta konsumenter. En ny studie har kartlagt deras beteenden och drivkrafter. Tre avgörande faktorer blir snabbt tydliga – tre utmaningar för handeln.