En majoritet av konsumenterna anser att transparens i lagersaldot är en viktig tjänst. Detta enligt en ny studie.
Efter branden i Polarbageriet i Älvsbyn tar nu Polarbröd ett nytt steg för att möta konsumenterna. Man lanserar Polarbutiken – en webbshop.
Man vill stärka sitt varumärke och skapa en möjlighet att fysiskt möta kunden.
Den här butiken är bäst i (Jysk)världen på att nå ut till företagare.
Nu utökar företaget sin e-handel med satsningen Gröna Flora – ett helt nytt koncept.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Skansenbutiken presenterar en ny samtida kollektion tillverkad av textilier och spillbitar från verksamhetens förråd.
Etableringen en del av en bredare ambition att kunna erbjuda mer tillgänglig vård, både digitalt och fysiskt.