New Balance har öppnat sin första butik i Sverige. Etableringen är en del av varumärkets expansion på den europeiska marknaden.
Aim’n öppnar en ny konceptbutik i Westfield Mall of Scandinavia – en etablering som stärker varumärkets fysiska närvaro i Stockholm.
New Balance stärker sin position med en ny flaggskeppsetablering.
Stronger etablerar fysisk butik. ”Det här är mer än en butik, det är början på något större”.
Nike och Skims har skapat ett nytt varumärke tillsammans. Ambitionen är skaka om branschen med nya innovativa produkter.
Två vitt skilda satsningar som var och en bidrar till att skapa en skön fredagskänsla, mitt i snöfallet.
Puma har skapat ett nytt koncept som ska bidra till att vässa produkter, kampanjer och varumärke.
Sportföretaget Puma ska göra sin e-handelsupplevelse mer effektiv, smidig och personaliserad.
Yoga- och sportvarumärket Lululemon kliver nu in i ännu en produktkategori.
Puma har som mål att minska utsläppen i hela sin värdekedja. Nu har man uppmärksammats för sitt arbete.