Två vitt skilda satsningar som var och en bidrar till att skapa en skön fredagskänsla, mitt i snöfallet.
Puma har skapat ett nytt koncept som ska bidra till att vässa produkter, kampanjer och varumärke.
Sportföretaget Puma ska göra sin e-handelsupplevelse mer effektiv, smidig och personaliserad.
Yoga- och sportvarumärket Lululemon kliver nu in i ännu en produktkategori.
Puma har som mål att minska utsläppen i hela sin värdekedja. Nu har man uppmärksammats för sitt arbete.
Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Nu inleder Nike ett större samarbete i Europa med ambitionen att skapa framtidens marknadsplats.
Ambitionen är att demokratisera sportmode – och inspirera till ett mer aktivt liv. I kampanjen medverkar bland andra fitnessikonen Jane Fonda.
Bilder! Nu har dörrarna till Champions första butik i norra Europa öppnat. Den är inspirerad av tidigt 1900-tal i New York-området, där varumärkets rötter finns.
Lululemon går in i ny kategori med en mission. ”Sportskor ofta är designade för män och sedan anpassade för kvinnor. Det passar inte oss alls”.