
#lojalitetsprogram


Kundupplevelsen viktigare än någonsin
Kundupplevelsen är viktigare än någonsin. Detta enligt en ny rapport som även visar att generation Z upplever mest friktion.

Kundklubb ska minska priskänslighet

Walmart tar upp kampen med Amazon Prime

City Gross personaliserar lojalitetsprogram

Amazon handplockar barnböcker

Sju sätt att personalisera upplevelsen
Vi är på väg in i värld av hyperpersonalisering och artificiell intelligens. Men redan nu finns konkreta åtgärder som kan göra den digitala kundupplevelsen bättre. Här är sju (begripliga) sådana.

Hämta e-dagligvaror efter 30 minuter

Därför dissar Gen Z din kundklubb

Abercrombie i samarbete med hotell

Service 24/7 med 7-Elevens chatbot

Inte bara applåder för Amazon Key

Högteknologisk servicebutik stärker Prime

Amazon Prime snart i vartannat hem

Jula lanserar ny kundportal
Jula utvecklar sitt lojalitetsprogram. Det sker genom lansering av en helt ny portal som heter JulaClub Plus. Nyheten finns i de många erbjudanden som JulaClub:s medlemmar nu får tillgång till. – Vi tror väldigt mycket på detta. Här finns en tydlig vinn-vinn-situation. Vi blir mer attraktiva i och med ett utvecklat erbjudande till kund, och … (läs mer)

Eleven lanserar nytt lojalitetsprogram

Köpcentrum satsar på lojalitetsprogram

Lojalitetsprogram fick precis en ny innebörd

KappAhl lanserar ny digital kundklubb
