”Med lanseringen av Amazon Prime kan vi ta nästa steg i vårt kunderbjudande”.
Under oktober förra året lanserade Lidl sin kundklubb i Sverige. Nu adderas ett bonussystem.
Kedjan testar ett utökat program som kunderna ska betala för. Ambitionen är att skapa tillit och en trygg relation.
I sitt sista brev till aktieägarna lyfter Jeff Bezos bland annat fram vikten av tidsbesparing.
Hemköp lanserar sitt nya lojalitetsprogram Klubb Hemköp, samtidigt presenterar man en innovativ satsning för att premiera hållbara val.
Kundupplevelsen är viktigare än någonsin. Detta enligt en ny rapport som även visar att generation Z upplever mest friktion.
Cerveras kundklubb byter namn i samband med att en uppgraderad kundklubb lanseras. Ambitionen är att minska priskänsligheten.
Amazon dominerar e-handeln i USA, mycket tack vara framgångarna med lojalitetsprogrammet Prime. Nu tar Walmart upp kampen med en ny lösning.
City Gross har lanserat ett nytt lojalitetsprogram för sina kunder, Prio. Via analys av data personaliseras erbjudanden och kommunikation.
Amazon vill göra sagostunden bättre för sina Prime-medlemmar. En prenumeration på barnböcker ska inspirera till läsning – till kraftigt sänkta priser.