Kedjan gör det möjligt att fånga ögonblicket i restaurangens drive-thru. Så här går det till.
Ikea lanserar ett nytt lojalitetsprogram som anpassats för att möta konsumenternas nya beteende.
Det moderna lojalitetsprogrammet erbjuder en förhöjd upplevelse av varumärket. Här är tio inspirerande exempel i världsklass.
Generation Z blir äldre och påverkar detaljhandeln allt mer – detta är vad man efterfrågar.
Flying Tiger Copenhagen lanserar kundklubb. Man gör det efter en lyckad betatest som gav tydliga besked.
Den här veckan öppnar Whole Foods Market ett nytt kompakt koncept. Se bilderna från butiken!
Detaljhandelskedjans samarbete med Burger King är ytterligare ett tecken på hur betalda lojalitetsprogram berör en allt större del av konsumentens vardag.
Allt fler svenska konsumenter är villiga att dela personliga data. Men samtidigt växer deras oro för hanteringen av uppgifterna.
Branschen vill se lösningar som säkrar butikernas prestation – men konsumenten vill se andra förändringar.
Sportföretaget Puma ska göra sin e-handelsupplevelse mer effektiv, smidig och personaliserad.