Har lång erfarenhet av globala varumärken och har arbetat på ledande byråer i både Sverige och Nederländerna.
Har varit en del av Lindex sedan 2000 i flera olika designroller inom både dam, barn och underkläder.
AMF Fastigheters styrelse har utsett Thomas Erséus till ny VD.
Kedjan har lanserat personaliserad prissättning baserad på AI. Man ser redan en rejäl effekt på konvertering och lojalitet.
Förslag på inköp från sällskapet – på plats i butiken – påverkar vad man köper. Ny forskning visar vilka man lyssnar mest på.
Lego har öppnat ett nytt flaggskepp i det allt allt hetare distriktet. Det digitala och modulära upplevelsekoncept ska nu appliceras i hundratals butiker.
International Council of Shopping Centers är mitt uppe i en förändring. En av förändringarna innefattar namnet.
Kunderna plockar de produkter man vill ha och betalningen sker med automatik.
Ikea öppnar ett nytt format i tiotalet städer runt om i landet. Nu är det klart vilka orter som står närmast på tur.
Köpcentrumet ska bli en självklar mötesplats i förorten. Edutainment, yoga och utomhusbio är en del av utbudet.