Siktar på att ha Stockholms största ekologiska och lokalproducerade sortiment.
Självbetjäning är en fortsatt trend. Nu har fenomenet dykt upp inom ”glamping”.
”Våra kunder har efterfrågat mer närproducerat och hållbart i vårt sortiment – och närmare och grönare än så här blir det inte”.
Clas Ohlsons har öppnat en ny butik i Sirkus Shopping vid Leangen i Trondheim, ett område med stark befolkningsutveckling.
I butiken lanseras den nya kollektionen Make Room For Love, ”med allt man behöver för höstens hemmamys”.
Skechers har öppnat ett nytt flaggskepp på klassiska Rue de Rivoli i Paris. ”Förväntar oss att denna butik blir en viktig showpiece”.
Fitnessvarumärket ICANIWILL öppnar en fysisk pop up i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.
Varumärket har öppnat en butik i hjärtat av Moskva. Satsningen är ett nytt forum för dialog mellan konsument och varumärke.
Här vill Burberry knyta kunden närmare sig via social valuta och upptäckarglädje.
Tidigare i somras öppnades paketombudet i citykärnan. I samband med detta lanserades även konceptet PopUp Market.