Kunden möts av lösningar för sömlös omnikanal samt av ny teknik som gör upplevelsen enklare och säkrare.
Ett nytt flaggskepp vill få kunder att känna sig bekväma, trygga och välkomna.
E-handelsförsäljningen av dagligvaror sköt i höjden under 2020. Upphämtning i butik var den största drivkraften.
Adderar digitala kommunikationsytor där man ska dela med sig av kunskap och inspiration.
Gina Tricots nya butikskoncept har skapats för att lyfta fram plaggen på bästa sätt.
Den fysiska manifestationen är väldigt viktig – nu definierar Lululemon vad butikens syfte ska vara i framtiden.
Därför toppar Amazon listan över de mest uppskattade dagligvaruaktörerna.
Våren 2021 öppnar den svenska sneakerskedjan Sneakers Point sin första butik i Göteborg.
”Vi ska välkomna våra kunder till en både snygg och trygg butik”, säger Mohammed Haddad som driver optikbutik i Ängelholm.
Under 2023 öppnar Hemköp en ny butik i Stadshagen i centrala Stockholm.