This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Grosvenor ökar utbudet av Food & Beverage

Grosvenor ökar utbudet av Food & Beverage

Grosvenor Europe öppnar sex nya restauranger som en del i sin utvecklingsstrategi. Här är koncepten som öppnar.

Lindex i samarbete med reklamprofiler

Lindex i samarbete med reklamprofiler

Lindex går in som partner i ett nytt svenskt varumärke. Bakom varumärket står två av Sveriges mest kända reklamkreatörer.

”Local is the new black”

”Local is the new black”

Nu lyfts styrkan i den lokala stadskärnan fram i en landsomfattande kampanj.

Här är vinnarna i Mapic Awards 2019

Här är vinnarna i Mapic Awards 2019

Under en gala i Palais des festivals i Cannes delades Mapic Awards 2019 ut. Priset för årets köpcentrum gick till Thailand.

Renare städer med nytt samarbete

Renare städer med nytt samarbete

Håll Sverige Rent och Bumbee Labs ska undersöka hur man kan minska nedskräpningen i det offentliga rummet.

Här finns världens dyraste butikslägen

Här finns världens dyraste butikslägen


”Vi vill ge kunderna fler valmöjligheter”

”Vi vill ge kunderna fler valmöjligheter”

Det konstaterade Ronan Bole, COO på Amazon i Frankrike, under Mapic i Cannes. Nu rullar företaget ut ett nytt koncept för ”the last mile” på bred front.

”Vi kuraterar ständigt vårt butiksnät”

”Vi kuraterar ständigt vårt butiksnät”

MAPIC 2019. Varumärket synar konstant sitt butiksnät och anpassar det för att passa nya förutsättningar.

”Detta är vad dagens kunder vill ha”

”Detta är vad dagens kunder vill ha”

Kedjan har skapat ett nytt butikskoncept efter kundernas förväntningar på den nya tidens retail.

Här är alla finalister i Mapic Awards 2019

Här är alla finalister i Mapic Awards 2019

Bildbonanza! Här är finalisterna i Mapic Awards 2019. Listan är som vanligt en guldgruva med ny retail och spännande köpcentrumprojekt.