Grosvenor Europe öppnar sex nya restauranger som en del i sin utvecklingsstrategi. Här är koncepten som öppnar.
Lindex går in som partner i ett nytt svenskt varumärke. Bakom varumärket står två av Sveriges mest kända reklamkreatörer.
Nu lyfts styrkan i den lokala stadskärnan fram i en landsomfattande kampanj.
Under en gala i Palais des festivals i Cannes delades Mapic Awards 2019 ut. Priset för årets köpcentrum gick till Thailand.
Håll Sverige Rent och Bumbee Labs ska undersöka hur man kan minska nedskräpningen i det offentliga rummet.
Det konstaterade Ronan Bole, COO på Amazon i Frankrike, under Mapic i Cannes. Nu rullar företaget ut ett nytt koncept för ”the last mile” på bred front.
MAPIC 2019. Varumärket synar konstant sitt butiksnät och anpassar det för att passa nya förutsättningar.
Kedjan har skapat ett nytt butikskoncept efter kundernas förväntningar på den nya tidens retail.
Bildbonanza! Här är finalisterna i Mapic Awards 2019. Listan är som vanligt en guldgruva med ny retail och spännande köpcentrumprojekt.