Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Projektet har funnits på ritbordet i 30 år – nu har det till slut öppnat. Paris har fått en ny destination med shopping, hantverk, konst och regional mat.
Ingka Centres förvärvar ett av Paris största innerstadscentrum. Här ska man skapa en mötesplats med ett mixat och brett utbud.
Under våren anordnas en tävling där en vinnare får möjligheten att öppna en pop up-butik i hjärtat av Paris.
Det svenska jackvarumärket Didriksons stärker sin position ytterligare på den franska marknaden.
Nu har H&M Home öppnat en ny konceptbutik i Paris. Här vill man inspirera och överaska sina kunder.
Med flaggskeppet siktar Picadeli på att nå en ny målgrupp – samtidigt som man testar nya produkter.
Som ett första steg in på den franska retailmarknaden öppnar Didriksons ett showroom.
Varumärket & Other stories, som ägs av H&M, har tagit fram en specialdesignad varuautomat.
Skechers har öppnat ett nytt flaggskepp på klassiska Rue de Rivoli i Paris. ”Förväntar oss att denna butik blir en viktig showpiece”.