Ny centrumledare på ReTuna

Ny centrumledare på ReTuna

Från och med den 13:e februari är Simon Glimtoft centrumledare på ReTuna Återbruksgalleria i Eskilstuna.

Foodora startar intern akademi

Foodora startar intern akademi

”Att fånga upp stjärnor inom bolaget är viktig för vår fortsatta framgång”, säger koncernchef Hans Skruvfors.

Kicks slutar med retuschering 

Kicks slutar med retuschering 

Kicks har slutat retuschera allt egenproducerat bild- och filmmaterial. Man vill motverka orealistiska och osunda skönhetsideal.

Kedja storsatsar på sänkta matpriser

Kedja storsatsar på sänkta matpriser

I dag inleds en omfattande prissänkning. ”Vi inser att det aldrig har varit viktigare för alla att få valuta för pengarna”.

Berikande innehåll hetare än någonsin

Berikande innehåll hetare än någonsin

En ny studie visar att innehållsrika, personliga upplevelser aldrig varit viktigare. Läs mer om vad de som lyckas bäst har gemensamt.

Centrumet underlättar med ny entré

Centrumet underlättar med ny entré

Kedjans nya butik ska ligga intill helt ny entré som ska erbjuda fler besökare en nära och naturlig ingång.

Norrländskt fast food-koncept expanderar

Norrländskt fast food-koncept expanderar

Med fokus på avslappnad stämning och snabb service erbjuder konceptet norrländsk fast food i premiumsegmentet.

Hon är Lagerhaus nya marknadschef

Hon är Lagerhaus nya marknadschef

Lagerhaus tillsätter ny marknads- och försäljningschef med erfarenhet från en rad olika roller inom retail.

Zillennials – digitala med stor köpkraft

Zillennials – digitala med stor köpkraft

Mellan två generationer finns en ålderskategori med unika egenskaper och stor köpkraft; zillennials. Så här når du dem bäst.

Varumärket inför fyradagarsvecka

Varumärket inför fyradagarsvecka

Varumärket vill skapa en bra balans mellan arbete och fritid. Heltidsanställda erbjuds nu utbildning för att kunna arbeta smartare.