Tiden det tar att beställa en säng i butik reduceras till endast två minuter. ”En otroligt viktig utveckling för kunder och personal” säger VD Jan Ryde.
En ny undersökning visar att leveranstiden inte är avgörande för onlinekunden. I stället är det en faktor som toppar inom e-handeln.
Det visar en ny studie som också pekar på att köpcentrumets roll har förändrats – inte minst inom kategorin mode.
Fygitalt koncept. Adidas nya flaggskepp är varumärkets mest digitala satsning i en fysisk butik.
Kunderna väljer varor och kan sedan lämna butiken. Registrering och betalning sköts automatiskt.
Dagligvarukedjan öppnar pop up-restaurang för hundar.
Nu utökas testet med ännu en automatisk butik. Denna gång vid flygplatsen.
Var tredje millennial tänker spendera mer pengar den här julhandeln jämfört med förra året.
Food & Beverage ökar, men kundens förväntningar förändras. Ett agilt arbetssätt och värderingsbaserat utbud lyfter destinationen enligt en ny rapport.
MAPIC 2019. Varumärket synar konstant sitt butiksnät och anpassar det för att passa nya förutsättningar.